Model | DF 9,9 BRS |
Délka nohy (mm) | S - 381 mm |
Startér | elektrický |
Suchá hmotnost (kg) | 44 |
Typ motoru | OHC |
Dodávka paliva | Elektronické vstřikování |
Počet válců | 2 v řadě |
Zdvihový objem (ccm) | 327 |
Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 57 |
Max. výkon (kW/HP) | 7,3 / 9,9 |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 4700 - 5700 |
Řízení | Pákou |
Sytič | Elektronický |
Kapacita olejové náplně (l) | 1 |
Objem nádrže (l) | Externí 12l |
Zapalování | Digitální CDI |
Alternátor | 12V 12A |
Trim | ruční |
Převodový poměr | 2,08 : 1 |
Výfuk | Přes propeller |
Rozměry propellerů | 7" - 11" |
Suzuki DF9,9BRS
Tato novinka na českém trhu je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním.
SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady.Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.